Contact opnemen Waar kunnen we je mee helpen?*- MAAK EEN KEUZE -Ik heb vragen over bestellingenIk heb problemen met mijn accountIk heb vragen over klussenIk wil een bug rapporterenIk heb vragen over betalingenData & PrivacyIk mis een categorieOverige vragenWelke vragen heb je over je bestelling?*- MAAK EEN KEUZE -Ik wil mijn bestelling annulerenIk heb algemene vragenBen je een koper of verkoper?*- MAAK EEN KEUZE -Ik ben een koperIk ben een verkoperOm wat voor type account gaat het?*- MAAK EEN KEUZE -Ik koop op AnimatieCafé.nlIk verkoop op AnimatieCafé.nlMijn verkopersaccount is nog niet goedgekeurdVertel ons meer over je probleem over je bestelling*- MAAK EEN KEUZE -Ik heb per ongeluk een bestelling geplaatstWe willen beiden de bestelling annulerenIk heb een probleem met de leveringDe verkoper reageert niet meerDe verkoper toonde geen respectDe verkoper heeft fraude gepleegdVertel ons meer over je probleem over je bestelling*- MAAK EEN KEUZE -De koper heeft per ongeluk een bestelling geplaatstWe willen beiden de bestelling annulerenIk heb een probleem met de koperDe koper is niet tevreden met de bestellingDe koper toonde geen respectDe koper heeft fraude gepleegdwelke vragen heb je over je bestelling?*- MAAK EEN KEUZE -Wat zijn de vergoedingen van AnimatieCafé.nl?Hoe ontvang ik een restitutie voor de vergoedingen?Ik had een slechte ervaring met AnimatieCafé.nlOverigWelke vragen heb je over je account?*- MAAK EEN KEUZE -Mijn account is uitgeschakeldIk wil aanpassingen maken in mijn accountOngeautoriseerde betalingWaarom heb ik een waarschuwing ontvangen?Welke vragen heb je over je account?*- MAAK EEN KEUZE -Mijn account is uitgeschakeldIk heb vragen over het levelsysteemDashboardIk wil aanpassingen maken in mijn accountGeldopname problemenWaarom heb ik een waarschuwing ontvangen?Ik wil mijn account upgradenWelke problemen ondervind je met het dashboard?*- MAAK EEN KEUZE -Mijn analytische data lijkt niet te kloppenIk heb problemen met mijn berichteninboxWelke problemen ondervind je met uitbetalingen?*- MAAK EEN KEUZE -Ik kan geen geld opnemenIk heb geld opgenomen van mijn account maar ik heb het niet ontvangenIk wil mijn uitbetalingsmethode veranderenWelke aanpassingen zou je willen aanbrengen in je account?*- MAAK EEN KEUZE -Ik wil mijn gebruikersnaam veranderenIk wil mijn wachtwoord veranderenIk wil mijn account verwijderenIk wil mijn e-mailadres veranderenWelke vragen heb je over animaties?*- MAAK EEN KEUZE -Ik kan geen klus maken/plaatsenMijn klus wordt niet weergegeven in de zoekopdrachtenWaarom is mijn klus geweigerd?Waar verwijst de bug naar?*- MAAK EEN KEUZE -Mijn accountKlussenFinancieelBestellingenOverigWelke vraag heb je over betalingen?*- MAAK EEN KEUZE -Restitutie voor geannuleerde bestellingenIk kan de betaling niet verwerkenIk heb een dubbele betaling gedaanFacturenBelastingenVragen over restitutie*- MAAK EEN KEUZE -Ik wil restitutie ontvangen voor een geannuleerde bestellingDe terugbetaling die ik heb ontvangen is niet volledigIk wil direct een terugbetaling op mijn bankrekening ontvangenWelke vraag heb je over facturen?*- MAAK EEN KEUZE -Waar kan ik facturen vinden?Ik heb een overzicht van inkomsten van jullie nodig voor mijn eigen administratieOm wat voor type account gaat het?*- MAAK EEN KEUZE -Ik koop op AnimatieCafé.nlIk verkoop op AnimatieCafé.nlWelke actie wil je ondernemen?*- MAAK EEN KEUZE -Ik wil toegang tot mijn persoonlijke dataIk wil dat mijn data permanent verwijderd wordtWelke actie wil je ondernemen?*- MAAK EEN KEUZE -Ik wil toegang tot mijn persoonlijke dataIk wil dat mijn data permanent verwijderd wordtWelke vraag heb je?*- MAAK EEN KEUZE -Ik wil met jullie samenwerken. Kan dat?Hebben jullie ook een affiliateprogramma?Hebben jullie ook wel eens kortingscodes?Hoe gaan jullie te werk?Kan ik op een andere manier dan e-mail contact met jullie opnemen?Hebben jullie openstaande vacatures?Ik heb een andere vraagAccount upgraden Vul onderstaand formulier in om een aanvraag in te dienen om Topverkoper te worden. Waarom zou ik Topverkoper willen worden? Het grote voordeel van Topverkoper worden is dat je niet meer tussen de 85% en 88% van het totale bedrag ontvangt (excl. verwerkingskosten) maar tussen de 90% en 92% van het totale bedrag ontvangt (excl. verwerkingskosten).Verkopersaccount beoordeling Vervelend om te lezen dat je verkopersaccount nog niet door ons is beoordeeld. Heeft de beoordeling inmiddels al langer dan 24 uur geduurd? Neem dan contact met ons op, door onderstaand formulier in te vullen.Op een andere manier contact opnemen Momenteel is het alleen mogelijk om contact met ons op te nemen via de e-mail of via dit contactformulier.Vacatures Op het moment zijn wij niet op zoek naar nieuwe collega's.Het antwoord: Hoe wij te werk gaan kan je vinden in dit artikel.Kortingscodes Wijzelf vanuit AnimatieCafé.nl zullen nooit kortingscodes aanbieden. Dit komt omdat de diensten die aangeboden worden niet van ons zijn, maar van onze verkopers. Wel zijn we bezig om kortingscodes te integreren waarmee onze verkopers hun eigen kortingscodes kunnen aanbieden op hun eigen klussen.Affiliateprogramma Momenteel bieden wij deze optie nog niet aan. We zijn wel aan het kijken wat de eventuele mogelijkheden zijn voor de toekomst. Zodra er eventueel een affiliateprogramma beschikbaar komt, zullen wij dat op de website van AnimatieCafé.nl kenbaar maken.Samenwerkingen Wij staan altijd open om met andere partijen samen te werken, mits wij ons er goed bij voelen en of het bij ons past. Vul onderstaand formulier in om een samenwerking met ons aan te vragen.Belastingen Zoals in onze betalingsvoorwaarden staat beschreven, moet elke verkoper zijn/haar eigen administratie bijhouden omtrent belastingen en dergelijke. Letterlijke tekst omtrent belastingen uit onze betalingsvoorwaarden: Verkopers zijn verantwoordelijk voor het betalen van alle directe of indirecte belastingen, inclusief BTW of inkomstenbelasting, die op hen van toepassing kunnen zijn, afhankelijk van woonplaats, locaties of anderszins, volgens de bepalingen van hun rechtsgebied. Verkopers verklaren en garanderen dat ze zullen voldoen en ten allen tijde zullen voldoen, aan hun verplichtingen uit hoofde van inkomstenbelastingbepalingen in hun rechtsgebied. De prijs die wordt weergegeven op de Kluspagina is inclusief alle belastingen en toeslagen die van toepassing kunnen zijn op de verkopers.Overzicht van inkomsten voor je eigen administratie Zoals in onze betalingsvoorwaarden staat beschreven, moet elke verkoper zijn/haar eigen administratie bijhouden omtrent belastingen en dergelijke. Om dit goed te kunnen bijhouden, kan je bij ons een overzicht van inkomsten opvragen die je kan verwerken in je eigen administratie. Klik hier voor meer informatie over een overzicht van inkomsten. AnimatieCafé.nl kan op verzoek een winstoverzicht afgeven. Merk op dat dit document alleen kan worden afgegeven voor voltooide jaren. Het kan niet worden uitgegeven voor kortere periodes of voor enkele maanden.Het antwoord: Lees dit artikel om erachter te komen waar je facturen kan downloaden.Het probleem: Het probleem dat je een dubbele betaling hebt gedaan is omdat je tijdens het betaalproces de pagina vernieuwt hebt, waardoor de kans bestaat dat je twee keer betaald hebt. Vul onderstaande gegevens in om een directe terugbetaling te ontvangen van de dubbele betaling. Mogelijk antwoord: Het kan zijn dat onze servers er even uit liggen. Doorgaans duurt dit niet langer dan 5 minuten. Probeer het daarom later nog een keer. Mocht dit niet het probleem zijn, probeer dan eens een andere betaalmethode uit. Als het dan nog niet wilt lukken, kan je contact met ons opnemen, door op onderstaande vraag 'NEE' te beantwoorden.Mogelijk antwoord: Bij hoge uitzondering en met een goede reden kunnen wij een terugbetaling direct terugstorten op je bankrekening, zonder dat dit eerst op je saldo van je account wordt gestort. Vul onderstaand formulier in om een aanvraag in te dienen voor een directe terugbetaling op je bankrekening. Als je aanvraag wordt goedgekeurd, zullen we binnen 3 werkdagen je terugbetaling verwerken. Het bedrag dat je van ons verschuldigd bent, wordt dan van je saldo op je account in mindering gebracht, mocht dit nodig zijn.Mogelijk antwoord: Terugbetalingen voor geannuleerde bestellingen worden automatisch verricht door het systeem. Het kan er soms op lijken dat je niet het volledige bedrag hebt terug ontvangen. Dit komt omdat de vergoeding die jij als koper betaalt van 3% niet worden vergoed. Wel zijn we aan het onderzoeken of dit in de toekomst wel mogelijk is. Voor meer informatie hierover, kan je onze betalingsvoorwaarden raadplegen.Mogelijk antwoord: Zodra een bestelling is geannuleerd, ontvang je het automatisch terug te betalen bedrag op de saldo van je account. Antwoord: Je bent natuurlijk niet blij als je klus niet is goedgekeurd door ons. Dit kan verschillende redenen hebben. Als je van ons een e-mail hebt ontvangen waarin staat dat je klus niet is geaccepteerd door ons, ga je naar de website en klik je door naar jouw account > 'Klussen' > 'Mijn klussen'. Ga vervolgens naar de desbetreffende klus en klik op 'bewerken'. Je krijgt van ons bij elk onderdeel een kort en bondig antwoord wat er niet goed aan is en aanpassing nodig heeft. Zodra je deze aanpassingen hebt doorgevoerd, gaan we je klus opnieuw beoordelen.Antwoord: De reden dat je klus niet wordt weergegeven in de zoekopdrachten is, is omdat je klus waarschijnlijk niet door ons is goedgekeurd om diverse redenen of omdat je jouw klus nog niet volledig hebt ingevuld. Als de klus door ons wordt afgewezen, ga je naar je klussen, klik je op de desbetreffende klus en klik je op 'bewerken'. Bij elk onderdeel vind je van ons een korte en bondige beoordeling. Dit moet je eerst aanpassen. Zodra je de klus weer hebt opgeslagen, zullen wij je klus opnieuw beoordelen en eventueel goedkeuren. Als je klus wordt goedgekeurd, wordt deze ook vertoond in de zoekopdrachten. Je krijgt van ons altijd een automatische e-mail waarin we je op de hoogte stellen ofwel een klus geweigerd is ofwel een klus geaccepteerd is en online staat.Antwoord: Controleer eerst of je een verkopersaccount of een kopersaccount hebt. Als je een kopersaccount hebt, kan je inderdaad geen klussen maken en/of plaatsen. Om te controleren of je een verkopersaccount hebt, hover je met je muis over je gebruikersnaam. Als het kopje 'Klussen' erbij staat, heb je een verkopersaccount. Staat deze er niet bij, leer hier hoe je van een kopersaccount een verkopersaccount maakt. Nu je zeker weet dat je een verkopersaccount hebt of dat je er één hebt aangevraagd, kan je dit artikel lezen en te leren hoe je een klus plaatst. Het kan ook zijn dat je account een beperking heeft. Dit kan komen omdat je in het verleden één of meerdere waarschuwingen van ons hebt gekregen, waardoor je tijdelijk geen klussen kan plaatsen.Antwoord: Tot op heden werken we alleen samen met Wise (voorheen TransferWise) voor uitbetalingen. Raadpleeg de website van Wise om meer over deze betaalprovider te weten te komen. Zodra wij meerdere uitbetalingsmogelijkheden aanbieden, passen wij dit aan in onze betalingsvoorwaarden. Hiervan word je op de hoogte gesteld omdat de betalingsvoorwaarden onderdeel zijn van onze algemene voorwaarden. Tevens zullen we dit melden op onze blog.Mogelijke oplossing: Zodra jij je geld laat uitbetalen op je bankrekening, wil dat niet zeggen dat je dat ook direct op je bankrekening ziet. Het kan tot 3 werkdagen duren voordat onze betaalprovider de order heeft verwerkt. Wacht dus nog even af en raadpleeg ondertussen onze betalingsvoorwaarden voor meer informatie. Als je de uitbetaling na 3 werkdagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Mogelijke oplossing: Er is een mogelijkheid dat je de uitbetalingsmethode nog niet hebt ingesteld. Controleer eerst of je deze wel hebt ingesteld. Raadpleeg onze betalingsvoorwaarden om te bekijken welke methodes we allemaal aanbieden.Mogelijke oplossing: Controleer eerst echt of het niet werkt voordat je contact met ons opneemt. Je kan het volgende doen: (i) ververs de pagina; (ii) log uit en log opnieuw in. Mocht dit in geen geval werken, dan kan je contact met ons opnemen, door op de volgende vraag 'NEE' te beantwoorden.Mogelijke oplossing: Voordat je contact met ons opneemt controleer eerst goed of je analytische data daadwerkelijk niet kloppen. Anders kan je gebruik maken van het contactformulier, door op de volgende vraag 'NEE' te beantwoorden.Mogelijk antwoord: Voordat je contact met ons opneemt met vragen over het levelsysteem, lees eerst dit artikel.Het antwoord: Lees in dit artikel waarom jouw account een waarschuwing heeft ontvangen en in dit artikel waarom je account is verbannen.De oplossing: Het komt zelden voor, maar het kan gebeuren. Een ongeautoriseerde betaling. Mocht dit het geval zijn, vul dan onderstaand formulier in.De oplossing: Je kan zelf niet je account verwijderen. Via het onderstaande formulier leg je uit waarom je jouw account wilt verwijderen. LET OP: Zodra wij een account hebben verwijderd, kunnen wij deze NIET meer terughalen. Zorg er dus voor dat je al je geld dat nog op je account staat hebt opgenomen, voordat je een aanvraag indient. Voordat we je account verwijderen, willen we er graag zeker van zijn dat jij zelf diegene bent die de aanvraag heeft ingediend. Daarom krijg je van ons binnen 48 uur een beveiligingsvraag via de e-mail, die je eerst moet beantwoorden, voordat wij jouw account definitief verwijderen. Dit is GEEN geautomatiseerde e-mail. Daarnaast zullen we nogmaals het verzoek doen of je zeker weet of jij je account wilt verwijderen.Het antwoord: Het is vrij eenvoudig om je e-mailadres te veranderen. Ga naar je account > ‘Profiel’ > ‘Instellingen’ > ‘Account’. Hier kan je jouw e-mailadres aanpassen.Het antwoord: Log in op AnimatieCafé.nl en klik door naar jouw account > 'Profiel' > 'Instellingen'. Klik in het kopje bovenin vervolgens door naar 'Beveiliging'. Hier kan je jouw wachtwoord veranderen.Het antwoord: Het is helaas niet mogelijk om je gebruikersnaam aan te passen. Dit komt omdat je gebruikersnaam jou identificeert op onze website. Als je een nieuwe gebruikersnaam wilt, zou je een nieuw account aan moeten maken.Het antwoord: Het kan zijn dat we je account tijdelijk of permanent uitschakelen. Hier hebben we bepaalde redenen voor. Klik hier voor een relevant artikel.Wat jammer om te horen! Hoewel wij altijd ons best doen om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat niet iedereen tevreden is met ons platform. We horen graag van je wat je slechte ervaring was met ons, zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Laat het ons weten door onderstaand formulier in te vullen.Het antwoord: Tot op heden worden vergoedingen helaas nog niet gerestitueerd. Dit heeft vooralsnog te maken met een aantal factoren. Raadpleeg onze algemene voorwaarden en onze betalingsvoorwaarden voor meer informatie.Vergoedingen voor kopers De vergoedingen voor kopers bedragen 3% op elke bestelling die geplaatst wordt. Bestellingen kunnen bestaan uit: het bestellen van een klus, het extra bijbestellen van extra's, het geven van fooien en meer. Raadpleeg onze algemene voorwaarden en onze betalingsvoorwaarden voor meer informatie. Vergoedingen voor verkopers De vergoedingen voor verkopers zijn hier terug te vinden.Eventuele oplossing: Het kan gebeuren dat je per ongeluk een bestelling hebt geplaatst. Je kan dit eerst proberen op te lossen met de verkoper door gebruik te maken van het resolutiecentrum. Ga naar de desbetreffende bestelling, klik vervolgens op 'Resolutiecentrum' en klik op 'Verzoek om wederzijdse annulering'. Als de verkoper hiermee akkoord gaat, is het probleem opgelost. Voor meer vragen over het resolutiecentrum, kan je hier terecht. Om meer te leren over een verzoek tot wederzijdse annulering, kan je hier een artikel lezen.Eventuele oplossing: Het kan gebeuren dat de koper per ongeluk een bestelling heeft geplaatst. Je kan dit eerst proberen op te lossen met de koper door gebruik te maken van het resolutiecentrum. Ga naar de desbetreffende bestelling, klik vervolgens op 'Resolutiecentrum' en klik op 'Verzoek om wederzijdse annulering'. Als de koper hiermee akkoord gaat, is het probleem opgelost. Voor meer vragen over het resolutiecentrum, kan je hier terecht. Om meer te leren over een verzoek tot wederzijdse annulering, kan je hier een artikel lezen.De oplossing: Als je beide een bestelling wilt annuleren en je weet niet hoe dit moet, lees dan hier verder: Ga naar de desbetreffende bestelling en klik vervolgens op 'Resolutiecentrum (meer informatie vind je hier). Klik vervolgens op 'Verzoek om wederzijdse annulering'. De verkoper zal je aanvraag dan accepteren. De verkoper hoeft de bestelling nu niet meer af te ronden en jij krijgt je geld teruggestort op je saldo.Eventuele oplossing: Problemen met een levering kunnen opgelost worden in het Resolutiecentrum (meer informatie hierover vind je hier). Je kan altijd acties ondernemen, zelfs als verkoper de bestelling gemarkeerd heeft als geleverd.Eventuele oplossing: Het kan natuurlijk voorkomen dat een koper niet direct tevreden is met jouw eerste oplevering. De koper kan dan gebruik maken van zijn/haar revisies (lees hier meer over revisies). Als een koper geen recht heeft op revisies, kan je de koper aanbieden om revisies te kopen. Klik hier voor een relevant artikel over kopers die niet tevreden zijn met hun bestelling.Eventuele oplossing: Als je een probleem met een koper ondervindt, kan je gebruik maken van het Resolutiecentrum en een geschil openen. Via deze weg handelen we sneller. Meer informatie over het Resolutiecentrum vind je hier.Eventuele oplossing: Het is natuurlijk altijd vervelend als een verkoper niet op je berichten reageert. Je hebt immers betaald en je wacht het eindresultaat af, waarbij je door de verkoper graag op de hoogte wordt gehouden. Als je hierdoor de bestelling wilt annuleren, zonder dat de verkoper reageert, is dat begrijpelijk. Je kan een geschil openen in het Resolutiecentrum (meer informatie hierover vind je hier). We duiken er dan sneller in dan dat je via deze manier contact met ons opneemt. Er is nog een andere optie. Als de verkoper de bestelling niet op tijd levert door helemaal niet meer te reageren, kan je de bestelling automatisch annuleren. Jij krijgt dan automatisch je geld teruggestort op je saldo. De oplossing: Op AnimatieCafé.nl moedigen we een respectvolle, professionele en vriendelijke houding van onze verkopers en kopers aan. Als een verkoper jou niet met respect behandeld, kan je de verkoper of het bericht rapporteren. Meer informatie over het rapporteren van een gebruiker, een klus of een bericht, vind je hier.De oplossing: Op AnimatieCafé.nl moedigen we een respectvolle, professionele en vriendelijke houding van onze verkopers en kopers aan. Als een koper jou niet met respect behandeld, kan je de koper of het bericht rapporteren. Meer informatie over het rapporteren van een gebruiker, een klus of een bericht, vind je hier.Direct melden Neem direct contact met ons op door onderstaande formulier in te vullen als jij een verkoper verdenkt van het plegen van fraude. Geef ons zoveel mogelijk informatie zoals bijvoorbeeld een bestelnummer, een gedetailleerde beschrijving en upload screenshots van jullie gesprekken.Direct melden Neem direct contact met ons op door onderstaande formulier in te vullen als jij een koper verdenkt van het plegen van fraude. Geef ons zoveel mogelijk informatie zoals bijvoorbeeld een bestelnummer, een gedetailleerde beschrijving en upload screenshots van jullie gesprekken.Heeft dit je probleem opgelost?*- MAAK EEN KEUZE -JANEEGoed om te horen dat het probleem is opgelost! Veel succes met het verder kopen en/of verkopen op AnimatieCafé.nl! Terug naar AnimatieCafé.nlContact opnemen Wat vervelend om te lezen dat je probleem niet is opgelost. Vul hieronder het contactformulier in en dan zullen we je spoedig te woord staan.Wat is je gebruikersnaam op AnimatieCafé.nl?*Wat is je e-mailadres?*Gebruik het e-mailadres dat je ook gebruikt hebt om te registreren op AnimatieCafé.nl. Als je e-mail niet overeenkomt met je gebruikersnaam, kunnen wij je niet verder helpen. E-mailadres invoeren E-mailadres bevestigen Waarom wil je jouw account verwijderen?*Beschrijf hier waarom jij je account verwijderd wilt hebben.Je bericht*Schrijf je bericht zo gedetailleerd mogelijk, zodat wij je zo snel en goed mogelijk kunnen helpen.Wat is je bestelnummer?Indien van toepassing. Als je een bestelnummer hebt, lever deze dan altijd mee, zodat we je sneller en beter van dienst kunnen zijn. Bestanden uploadenLever eventueel bestanden aan zoals screenshots van gesprekken of andere afbeeldingen/documenten die kunnen helpen om het proces te versnellen. Sleep bestanden hierheen of Bewijs uploaden*Upload hier een bewijs of meerdere bewijzen waarop daadwerkelijk duidelijk te zien is dat wij een ongeautoriseerde betaling hebben uitgevoerd. Sleep bestanden hierheen of Bewijs uploaden*Upload hier een bewijs of meerdere bewijzen waarop daadwerkelijk duidelijk te zien is dat er zich een dubbele betaling heeft plaatsgevonden. Sleep bestanden hierheen of Wat is je naam?* Voornaam Achternaam Wat is je e-mailadres?* E-mailadres invoeren E-mailadres bevestigen Onderwerp*Je bericht*Reden van directe terugbetaling*Wees zo gedetailleerd mogelijk.Op welke bankrekening mogen we je eventueel terugbetalen?*Vul hier je IBAN nummer in.Wat is je naam?*Zoals vermeld op je bankpas. Voorletters Achternaam Bestanden uploadenUpload eventueel bestanden om je bericht te ondersteunen. Sleep bestanden hierheen of Naam/Bedrijfsnaam zoals aangegeven op facturen*Adres zoals aangegeven op facturen* Straat + huisnummer Stad Postcode Datum van aanvraag*Als je een overzicht van inkomsten aanvraagt in 2021, ontvang je een overzicht van inkomsten van 2020.Wat is je BTW-ID?*Voorheen BTW nummer.Welke categorie mis je nog?*Welke naam zou jij deze categorie geven?*Wil je daar nog een subcategorie aan toevoegen?*- MAAK EEN KEUZE -JaNeeHoeveel subcategorieën wil je hierbij toegevoegd hebben?*- MAAK EEN KEUZE -Eén subcategorieTwee subcategorieënDrie subcategorieënVier subcategorieënVijf subcategorieënNaam van eerste subcategorie*Naam van tweede subcategorie*Naam van derde subcategorie*Naam van vierde subcategorie*Naam van vijfde subcategorie*Wat heeft jouw/jullie bedrijf ons te bieden?*Wat denk je dat wij jou/jullie kunnen bieden?*Vanaf wanneer wil je dat de samenwerking in gaat?*Hoe lang wil je dat de samenwerking duurt?*- MAAK EEN KEUZE -Voor onbepaalde tijdTot een bepaalde datumTot welke datum moet de samenwerking duren?*LET OP Elke inzending over ongeautoriseerde betalingen nemen wij zeer serieus. Misbruik van het gebruik van expliciet dit formulier wordt bestraft met een permanente verbanning van het account. Tevens zullen wij hier een melding van maken bij de politie wegens poging tot fraude.LET OP Elke inzending over dubbele betalingen nemen wij zeer serieus. Misbruik van het gebruik van expliciet dit formulier wordt bestraft met een permanente verbanning van het account. Tevens zullen wij hier een melding van maken bij de politie wegens poging tot fraude.Hoe heb je actief meegedacht met de community?*Bewijs*Upload hier bewijzen dat je actief hebt meegedacht met de community. Bijvoorbeeld suggesties die je bij ons hebt ingediend via de e-mail. Hoe meer bestanden je upload, hoe beter. Sleep bestanden hierheen of Hoe heb je nieuwe klanten geworven?*En hoe heb je ze geholpen toen ze nog niet bekend waren met AnimatieCafé.nl?Bewijs*Upload hier bewijzen dat je actief klanten hebt geworven en dat je ze te woord hebt gestaan tijdens hun eerste kennismaking op AnimatieCafé.nl. Hoe meer bestanden je upload, hoe beter. Sleep bestanden hierheen of Op welke manier heb je AnimatieCafé.nl gepromoot?*Bewijs*Upload hier bewijzen van je posts op social media waarin jij AnimatieCafé.nl gepromoot hebt. Hoe meer bestanden je upload, hoe beter. Sleep bestanden hierheen of reCAPTCHA